onsdag 10. november 2010

Treneren Trond Henningsen


Det er litt gøy å se statistikken på bloggen min. Hvor kommer folk fra og hvor mange leser det jeg skriver. Heldigvis en statistikk som går oppover. Men det er også artig å se hva folk søker på for å komme frem til bloggen min. Og en setning fikk meg til å stoppe opp litt. Det er altså noen som har kommet inn på sidene mine ved å søke på: "Trond Henningsen trening" Nå er jeg hverken noen utpreget trener eller bærer av en kropp som utvilsomt er topptrent. Løsningen var nok mye enklere enn som så...

Det er nemlig slik at jeg er ikke alene om å hete Trond Henningsen i dette landet. Vi er vel 2 eller 3 stk med dette fantastiske navnet. Og når min navnebror er sekretær i en vektløfterklubb i Trondheim kom vel svaret ganske så fort. Det var nok ikke meg de søkte etter. Men det var jo gøy at de stakk innom.

Ingen kommentarer: